In deze HypoVak Conference staat het HypoVak-thema ‘The New Generation Hypotheekadviseurs’ centraal. De coronamaatregelen raken ook de manier van werken en communiceren op het advieskantoor. Meer webcamadvies en virtuele assistenten die u en uw klanten tijd besparen.
Donderdag 29 oktober | 10.00 – 11.00 uur | Plenair
Juist in een tijd dat alles anders gaat en de digitalisering een vlucht neemt, kan de rol van de binnendienstmedewerker niet onderbelicht blijven. Geef uw binnendienstmedewerkers de ruimte en middelen om te transformeren tot een Client Officer; de spin in het web als het gaat om actief klantbeheer en de basis van uw toekomstige verdienmodel. Gebruik de virtuele assistent om 24/7 voor uw klant bereikbaar te zijn en laat de klant via die virtuele assistent al zoveel mogelijk gegevens relevante aanleveren.
Dagvoorzitter Sander Schimmelpenninck gaat in gesprek met een adviseur die deze stap heeft gemaakt én zijn tot Client Officer getransformeerde binnendienstmedewerkster. Samen met de andere deelnemers aan deze plenaire sessie laten zij hun licht schijnen op de adviespraktijk van morgen en de mogelijkheden die u en uw klanten tijd besparen. Tijd die u kunt gebruiken om te te doen waar u goed in bent: adviseren.
Deelnemers
Andre van Luijk is adviseur en eigenaar van Bureau van Luijk in Rotterdam. ‘Laten we samen praten over geld’ is de slogan van het kantoor en dat is precies wat adviseur André van Luijk graag doet. Klanten met een complexe hypotheekvraag is zijn passie.
Patricia Bernardino Martins is bij Bureau van Luijk werkzaam in de binnendienst als Client Officer. Bureau van Luijk is een full service advieskantoor in Rotterdam en houdt zich bezig met hypotheken, verzekeringen voor de particuliere markt en financieel advies rondom beleggingspanden.
Antoinette Kalkman is algemeen directeur bij Nationale Waarborg en grondlegger van de FlexFront Groep, waar ze eind 2018 afscheid van heeft genomen. Ze steekt haar mening over dienstverlening en de noodzaak om dit beter doen voor de klant niet onder stoelen of banken. Als ambassadeur van het Client Oficer platform zet Antoinette Kalkman zich in voor de transformatie van de traditionele binnendienstmedewerker tot een allround Client Officer.
Peter Wormskamp is samen met Dirk van Haarlem is eigenaar van Helder Beheerd. Hier geeft hij invulling aan hetgeen hem drijft; het beter laten werken van organisaties en de mensen die er werken. Hij geeft onder andere de training aan binnendienstmedewerkers die hen gecertificeerd Client Officer maakt.
HypoVak 2020
Producten en diensten veranderen door nieuwe inzichten, veranderende klantbehoeften, maatschappelijke trends en wet- en regelgeving. Adviseurs bedienen verschillende generaties consumenten, waarbij elke generatie klanten eigen wensen en behoeften hebben. Maar ook onder intermediairs zijn verschillende generaties actief met eigen ideeën over de beroepsgroep. Dit dynamische speelveld staat centraal tijdens HypoVak ‘The new generation’ online in de week van 26 t/m 30 oktober.
The New Generation thema’s
De vier thema’s die tijdens de 17e editie van HypoVak centraal staan zijn: The New Generation Hypotheken, The New Generation Diensten, The New Generation Hypotheekadviseurs en The New Generation Consumenten. Bekijk hier het HypoVak programma 2020.