Hoe start je Actief Klantbeheer op en kom je tot een businessmodel waarbij een duurzame klantrelatie en commercieel succesvol zijn hand in hand gaan? Dat vertelt Frank Paalman, (Dukers & Baelemans) tijdens deze masterclass.

De meest succesvolle adviseurs hebben allemaal tenminste één ding gemeen: een professioneel onderhoud van de klantrelatie en klanten die bereid zijn om voor deze dienstverlening te betalen. Die dienstverlening noemen wij Actief Klantbeheer.

In vogelvlucht stelt Frank Paalman de volgende onderwerpen aan bod:

  • Jouw verantwoordelijkheid in het kader van wettelijke nazorg (wat moet);
  • Serviceabonnement of uurtarief, op grond waarvan kies jij;
  • Mogelijkheden om je klantdata op orde te krijgen;
  • Klantselectie en prioritering van klanten;
  • Het op aansprekende wijze presenteren van de adviesmogelijkheden voor de klant tijdens het gesprek;
  • Hoe kun je je klant interesseren voor doorlopende dienstverlening?

De masterclass ‘Actief Klantbeheer – Duurzame klantrelatie en commercie hand in hand’ vindt plaats tijdens de derde ronde masterclasses (15.45 uur).

Deze masterclass wordt aangeboden door Dukers & Baelemans.

Hoe een duurzame klantrelatie en commercie hand in hand gaanFrank Paalman
Opleider Dukers & Baelemans

Frank Paalman is opleidingsprofessional bij Dukers & Baelemans en daarnaast werkzaam als hypotheekadviseur. In 2013 ontving hij de eretitel ‘Erkend Hypotheekadviseur van het Jaar’. In zijn rol als docent/spreker staat praktijkgerichtheid hoog in het vaandel.