De hypotheekmarkt zit in zwaar weer. Eén ding is zeker: na regen komt zonneschijn. Je kunt wachten tot het opklaart of nú in actie komen. In zijn plenaire keynote ‘Kus de cactus’ onthult Klantenluisteraar Frans Reichardt de verborgen krachten van het luisteren naar de stem van de klant.
Deze uitdagende tijd kan je motiveren te vernieuwen. Focus op bestaande klanten in plaats van acquisitie, omdat nieuwe klanten er nu simpelweg veel minder zijn. Frans Reichardt laat je op het plenaire podium van HypoVak zien hoe je binnen je bedrijf een luisterende mindset creëert en hoe je de luistervaardigheden van jouw team en van jezelf naar een hoger niveau tilt om te werken aan onverwoestbare klantrelaties. Ontdek de kracht van onvoorwaardelijke liefde voor je klant en kom erachter waarom klanten technologie haten én ervan houden.
Frans Reichardt onderzoekt al jaren de kracht van luisteren en leert elke dag bij. Hij inspireert en motiveert zijn publiek om betere luisteraars te worden om hun prestaties te verbeteren en te werken aan duurzame relaties en groei. De klantenluisteraar werkt al meer dan 35 jaar in de wereld van marketing en klantgerichtheid. Daarnaast is hij een veelgevraagd spreker en auteur van ‘Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)’, ‘Komt een klant bij de dokter’ en het dit najaar te verwachten boek ‘Kus de cactus – De weg naar luisterend leiderschap’.