Hoe krijg je een actuele klantgegevens in jouw adviespakket met 1 druk op de knop? Hoe kan je bij uitdagende levensmomenten, zoals een scheiding, de nadruk op de klant leggen en niet bemoeilijken met complexe processen? In de masterclass ‘(Pro)actief klantbeheer door een actueel klantbeeld, passend advies en soepele beheermutaties’ vertelt Maarten Kranenburg wat er via HDN (Hypotheken Data Netwerk) al mogelijk is op het gebied van actief klantbeheer.

Je krijgt inzicht in de mogelijkheden van het informatiebericht en het beheerbericht ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid. Ook weet je na het volgen van de sessie hoe je actief beheer in praktijk brengt en hoe je jouw klant nog beter kunt helpen.

Naast het actief klantbeheer neemt Arjen de Bake je mee in de laatste stand van zaken op de hypotheekmarkt. Welke klanten zijn actief, wat zijn op regionaal niveau de ontwikkelingen en wat zijn de verwachtingen voor 2024. Dit op basis van de gegevens over hypotheekaanvragen en mutaties die via het HDN Platform verlopen.

Arjen de Bake en Maarten Kranenburg

Arjen de Bake

Als Productowner van het HDN-dataplatform maakt Arjen de Bake dagelijks de trends en ontwikkelingen inzichtelijk voor leden en gebruikers, maar ook voor overige marktpartijen, consumenten en de overheid.

Maarten Kranenburg

Maarten Kranenburg is Product Owner Actief Klantbeheer bij HDN. Zijn doel is de klant in het beheerproces centraal te stellen door het vereenvoudigen van de achterliggende procedures. Hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe beheer standaarden en is altijd bezig om samen met ketenpartijen beheerprocessen, zoals ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid, te vereenvoudigen.