Nationale-Nederlanden wil er zijn voor mensen op momenten in het leven die voor hen belangrijk zijn. Daarbij wordt gefocust op zowel het versterken van de relatie met het intermediair als de band met de klant. Samen met het intermediair wordt in co-creatie gewerkt aan oplossingen – service, producten en diensten – die aansluiten bij de levensfase waarin de klant zich bevindt.
Deze co-creatie vindt onder andere plaats door klankbordsessies met het intermediair waarin Nationale-Nederlanden nieuwe ideeën toetst. En middels het online partnerplatform waar adviseurs met elkaar en met Nationale-Nederlanden het gesprek kunnen aangaan over allerlei zaken die de dienstverlening aan adviseurs en klanten raken. Ook informatie die gedeeld wordt in gesprekken met het (intern) Accountmanagement is van belang. De feedback die uit deze verschillende contacten naar voren komt, wordt gebruikt om de producten, service en dienstverlening verder te optimaliseren. Op deze manier zijn al veel nieuwe initiatieven gecreëerd en getoetst.
Levensfase
Daarbij wordt niet alleen gedacht vanuit specifieke doelgroepen of generaties, maar is zeker ook de levensfase waarin de klant zich bevindt van belang, vertelt Monique Sueters-Versteegen, Directeur Hypotheken & Consumptief Krediet van Nationale-Nederlanden.
Lees hier het hele interview met Monique Sueters-Versteegen in de HypoVak beursspecial