De inhoudelijke bijdrage van drs. Wouter de Vries jr. aan deze HypoVak Conference is een vorm van infotainment. Een ongekende vakkennis gekoppeld aan humor. Er wordt weer als vanouds gelachen, het werkt inspirerend en het snijdt hout! Daarna mogen we aan de borrel, niet virtueel maar eindelijk weer als vakcollega’s onder elkaar op de beursvloer. Beter kunnen we deze HypoVak niet afsluiten.
Wouter de Vries is al een kwart eeuw dé topauteur op het gebied van Dienstenmarketing. Een bekende uitspraak van hem is: “Het maakt niet uit welke keuze uw organisatie maakt, als het maar een duidelijke keuze is!” Een bestseller van Wouter de Vries is het boek Blauwe Bananen. Aan de hand van 4 B’s bespreekt Wouter daarin het onderscheidend vermogen van u of uw bedrijf. Hij is tevens een expert op het gebied van klanttevredenheid. Wat heb je als organisatie aan een hoge klanttevredenheid? Kopen tevreden klanten meer? Hoe meet je eigenlijk klanttevredenheid. En wat houdt het begrip kwaliteitsperceptie in?