Bent u er online bij? Bestel ticket voor HypoVak 2021.

Eveline Ruinaard (Kifid): ‘Een klacht? Bel de klant en luister!’

De ambitie van Kifid is om consumenten en kleinzakelijke ondernemers met een financiële klacht een oplossing te bieden. Bij voorkeur door bemiddeling. Dat lukte Kifid vorig jaar in 46 procent van de behandelde klachtzaken. “Partijen bij elkaar brengen en naar elkaar laten luisteren is hiervoor soms al voldoende”, vertelt Eveline Ruinaard, voorzitter van de Geschillencommissie en tevens directeur van Kifid.

Masterclass: Naar een duurzaam èn gezond topadvies?

Nationale-Nederlanden lanceerde onlangs samen met TNO het platform 'Gezond Wonen'. Daarmee wil het de adviseur laten zien hoe invulling gegeven kan worden aan een duurzame èn doorlopende klantrelatie, die niet stopt bij het adviseren over de woningfinanciering. In de HypoVak-masterclass 'Naar een duurzaam èn gezond topadvies?' wordt uitgelegd hoe de verduurzaming van woningen niet ten koste hoeft te gaan van een goed binnenklimaat en hoe de adviseur dat mee kan nemen in het advies.

Verkiezing Groene Lotus Award 2021

Tijdens HypoVak wordt dit jaar voor het eerst de Groene Lotus Award uitgereikt aan de hypotheekverstrekker die door de advieskantoren wordt gezien als meest vooruitstrevend op het gebied van woningverduurzaming in de breedste zin van het woord. Tot 1 november kan er gestemd worden op de videopitches van de genomineerden.


MEER HYPOTHEEKNIEUWS
Ga naar de bovenkant